otv.gif
1.gif 3.gif 4.gif 5.gif 6.gif 2.gif
1.gif3.gif5.gif2.gif4.gif

200 Ron Gratis

Parteneriat OTV & F64

Prin parteneriatul OTV-ului cu F64 tot ce cumparati prin accesarea acestui banner, veti beneficia de un discount de 2% la comanda dumneavoastra.
camere foto

DAN DIACONESCU DIRECT

Un fimulet care va aminteste de Bogdan Costache alias Ralph care va ramane in sufletele voastre, un fimulet nu poate inlocui o viata de om, dar este un “omagiu” frumos adus acestui baiat, eu unul sincer am urmarit si emisiunile de la OTV si tind sa cred ca sotul profesoarei, in momentul in care i-a surprins pe cei 2 in pat, l-a aruncat pe Bogdan de pe fereastra, zgarietura aceea de pe balcon indica un semn de agresiune, de o aruncare fortata, altfel nu am cum sa imi explic deoarece, aerul conditionat nu aveam cum sa treaca de el decat in cazul unei sinucideri isi lua un avant ca sa poata sarii peste el, eu cred ca a fost impins in asa fel incat sa treaca de aerul conditionat, eu zic ca nu mai are rost sa il rascolim, si sa il lasam in pace, sa se odihneasca acolo in ceruri.Condoleante familie si prietenilor apropiati, mi-ar face placere daca as auzi o versiune de adevar din ceea ce cred eu aici dar cu o sursa sigura.

6 comments:

LAURA-ANDREEA said...

VREAU SA-MI SPUNETI UNDE SA INTRU LA OTV SA VAD AUTOPSIA SI POZELE LUI RALPH.MULTUMESC

rosu said...

Ma numesc rosu l. din Timisoara, am un mesaj ptr. Paul (FUEGO) : am o nepoata de 16 ani, este foarte frumoasa si cinta ca un inger(asa cum sinte-ti si DVS). In viata am 2 dorinte: sa imi ajut nepoatele(am 2) si sa-mi cumpar si eu o camera de locuit.Lucrez in Italia de 3 ani ( cu nebunii...altzimer), daca nu as asculta cintecele DVS. as innebuni si eu.Va iubesc mult cind va ascult uit de toate. Va rog daca se poate...cind se poate....poate , pot realiza ,prin DVS. visul cu nepoata mea. tel. 00393281380346 Elena, (dupa 5 ianuarie 2008). SA NE TRAITI.

zuzu said...

terminati-va cu emisiunile astea de rahan,nu a-ti facut decat sa o faceti vedeta pe acea magda,una iesita din anonimat.parca vb despre elodia nu despre magda,si sa o lase mai moale,daca stie ceva de elodia sa spuna,dar sa nu isi mai faca atat publicitate pe post,nu ne intereseaza.zuzu din valcea

dyanys5 said...

naomii are o voce superba
sexy braileanca mai zice ca vrea sa fie si iubita de fotbalist sa zica merci daca o sa fie o simpla aventura,nici eu nu sunt superba dar sa o faca pa fata aia de parca ar fi drogata,la fata ei eu nu as sta in fata camerelor de luat vederi, adica sa vada o lume intreaga cat o duce pe ea capu.


tare emisiune da nu mai aduceti femei dastea consumabile cum a fi ``sexy braileanca``
te poop naomy

dyanys5 said...

naomy ai o voce superba

sexy braileanca ,ai vreasa fi iubita de fotbalist sa te bucuri macar daca ai putea sa fi o aventura de noapte,, si mai ziceai ca fata aia parca era drogata . oricum arata mai bine ca tine sincer, nici eu nu oi vi superba dar la cum arati nu mai mas da mare vedeta , succes la barbati dar o sa cauti mult si bine ,apropo sti cum se numeste femeile care se culca cu barbati pe bani nu ?

Anonymous said...

mai nesimtitilor voi chiar santeti nebuni tu nu vezi cum vorbesti mai papagalule tu si umflatul ala chior de balan mai ziceti ca aveti ceva in capul ala al vostru si plus fraierul ala de Dan care aduce la OTV numai fraieri si inculti,mai bine va desfiinta demult